کاربرد فیدر ورق در صنعت

کاربرد فیدر ورق در صنعت چیست؟ آیا می دانید دستگاه فیدر ورق چیست ؟ و در چه صنایعی کاربرد دارد؟

فیدر ورق چیست؟

تغذیه کننده و یا پیشبر دستگاهی است که برای تغذیه ورق های فلزی و یا غیر فلزی که در یک خط تولید قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

فیدر ورق یک دستگاه دارای سیستم غلطک و یا زنجیر است که برای انتقال ورق ها مورد استفاده قرار می گیرد. اینکه ورق ها تا چه میزانی جا به جا بشوند و یا اینکه عرض فیدر ورق چقدر باشد قابل تنظیم است.

انواع فیدر را می توانید بخوانید.

کاربرد فیدر ورق در صنعت چیست؟

فیدر های ورق در صنایع فلزی کاربرد دارند، به عبارت ساده تر هر صنعتی که در آن نیاز به جابه جایی محصول باشد و یا به عبارت دیگر هر صنعتی که در آن یک خط تولیدی وجود داشته باشد از فیدر استفاده می شود.

فیدر ها می توانند به تولید محصولات آن خط تولیدی سرعت ببخشند.

  • در صنایع فلزی هم خط تولید های بسیاری وجود دارند که با استفاده از فیدر ها می توان سرعت تولید صنایع فلزی خود را افزایش داد.
  • فیدر های ورق در صنایع غذایی هم کاربرد های بسیاری دارند. از فیدر های ورق در صنایع غذایی برای سرعت بخشیدن به روند مونتاژ محصولات و یا بسته بندی آنها استفاده می شود.
  • همچنین فیدر های ورق در صنایع بسته بندی هم مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات تولیدی با استفاده از فیدر های ورق سریع تر کارتن پیچ و یا کیسه پیچ می شوند.
  • در صنایع چاپ استفاده ی وسیعی از فیدر های ورق می شود . فیدر های ورق در صنایع چاپ روزنامه های به چاپ رسیده و یا کتاب های چاپ شده را به تعداد های بالایی بدون دخالت هیچ نیروی انسانی جابه جا می کنند.
  • حتما فیلم هایی از حرکت سریع فیدر های ورق دیده اید .  اگر آن ها به یاد بیاورید متوجه خواهید شد که فیدر ها تقریبا در هر صنعتی وجود دارند . فیدر باعث سهولت جابه جایی محصولات هر صنعت بخصوص می شوند

برای آشنایی با انواع دستگاه ها به شما مطالعه” دستگاه برش رول به شیت ” و” رول بازکن ” را توصیه می کنیم.

نتیجه گیری

این که یک صنعت محصول نهایی با کیفیتی تولید کند به تنهایی راضی کننده نیست.

خوب بودن محصول نهایی برای یک صنعت لازم است اما فاکتور های مهم دیگری هم هستند که در موفقیت یک صنعت نقش دارند.

صنایع باید بتوانند با عرضه متناسب با تقاضای محصولات خود همیشه در بازار های تجاری حضور داشته باشند، و این امر که عرضه های مناسبی برای تقاضا داشته باشیم، مستلزم این است که بتوانیم سرعت حرکت تولید محصولات در خط تولید را کنترل ککرده و به آن سرعت ببخشیم.

به همین ترتیب فیدر های ورق ابداع شدند.

در ابتدا باید برای هر نوع جابه جایی محصولات تولیدی، کارگرها و نیروی انسانی زیادی را به کار می گرفت. این نیرو های کاری که تنها ابزار های محصولات تولیدی را جابه جا می کردند می توانستند در بخش های بهتری در یک تولیدی مشغول به کار بشوند و بازدهی تولیدی را در واحد های تخصصی تری بالا ببرند.

به همین ترتیب فیدر های ورق ابداع شدند تا از نیروی انسانی به منظور کار های تخصصی تری استفاده بشود و کار هایی که تنها یک جا به جایی ساده به حساب می آیند، به گردن فیدر های ورق بیافتد.

شرکت فام تک

گروه صنعتی فام تک از سال 2005 در حل فعالیت و تامین نیازهای صنعتی صنعت گران کشور می باشد. این شرکت در تمام این سال ها در تلاش بوده است گامی هرچند کوچک در راستای خوداتکایی میهن عزیزمان بردارد.این شرکت در سال های اولیه فعالیت اقدام به ساخت قالب های صنعتی و دستگاه های خاص نمود و بعد از آشنایی با دستگاه رول بازکن و دستگاه فیدر در کشورهای اروپایی تصمیم گرفت خط تولید این دستگاه را در کشور ایجاد نماید.

به همین ترتیب با نظارت متخصصین اروپایی و ترکیه خط تولید این دستگاه را ایجاد کرد.

برای هرگونه مشاوره رایگان و خرید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

تماس با ما با شماره های :02155278614 – 09120282151 – 02166570679 – 09123399652

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *