ویژگی های دستگاه برش رول به شیت

ویژگی های دستگاه برش رول به شیت

ویژگی های دستگاه برش رول به شیت چیست؟ این دستگاه ها چه کاربردی دارند؟ در این مقاله می خواهیم به این موضوعات بپردازیم.

دستگاه برش رول به شیت :

دستگاه برش رول به شیت دستگاهی است که برای برش انواع رول ها به وسیله ی تیغه ی برش در طول و عرض مورد نظر به کار می رود.

(برای مطالعه بیشتر به شما پیشنهاد می شود به مقاله دستگاه رول بازکن مراجعه کنید و اطلاعات مفیدی در این ارتباط به دست آورید.)

ویژگی های دستگاه برش رول به شیت

  • استفاده از دستگاه های رول به شیت باعث بالا رفتن سرعت تولید می شود. در زمان کمتری می توان ورقه هایی با سایز و اندازه ی دلخواه را تولید کرد.
  • از دیگر ویژگی های دستگاه برش رول به شیت این است که تیغه های این دستگاه کیفیت بی نظیری دارند و در برش ورقه های مورد نظر به خوبی عمل می کنند.
  • دستگاه های برش رول به شیت دقت بالایی در برش دارند و می توانند به اندازه ی یک میلی متر و یا حتی تا یک دهم میلی متر (0/01) با دقتی مثال زدنی ورقه را برش بدهند.
  • دستگاه های برش رول به شیت فام تک دارای گارانتی کامل قطعات مکانیکی و الکتریکی هستند.
  • این دستگاه ها یک نمایشگر چند اینچی بر رود خود دارند که می توان با مشاهده ی آن تنظیمات برش ورقه ها را تغییر داد.
  • دستگاه های برش رول به شیت مصرف بسیار پایینی دارند و می توان از برق های خانگی هم برای روشن کردن و بهره برداری از آن ها استفاده کرد.

 

کاربرد های دستگاه رول به شیت

از این دستگاه برای برش انواع چسب هاتفیکس، برش لایی، برش انواع منسوجات نبافته، زانفیکس، چرم مصنوعی، انواع پلی استر، انواع کاغذ، انواع فوم ها و … استفاده کرد.

صنعت خودرو سازی:

از دستگاه برش رول به شیت برای ساختن بدنه ی فلزی خودرو ها استفاده می کنند. می توان با این دستگاه درب ها، پنجره ها، شاسی و پنل های داخی خودرو را تولید کرد.

صنایع ساختمانی:

برای تولید انواع پنل های دیواری، سقف های فلزی، قرنیز ها، انواع پروفیل های ساختمانی از دستگاه برش رول به شیت استفاده می کنند. ورقه های صفحه ای مورد نظر برای ساختمان سازی را تولید می کنند.

صنایع فلزی:

برای تولید لوله ها، مخزن ها، محصولات فلزی از این دستگاه استفاده می شود چرا که توانایی زیادی در تغییر شکل دادن فلزات دارند.

صنایع ماشین سازی:

در صنایع ماشین سازی از این دستگاه برای تولید قطعات مختلف ماشین آلات صنعتی استفاده می شود. همچنین ابزار های گوناگونی که برای صنعتگران کاربرد دارند استفاده می شود.

صنایع خوردگی و ظروف :

از دستگاه برش رول به شیت برای تولید محصولاتی مانند ظروف خوراکی، ظروف آشپرخانه و امثال این وسیله ها هم استفاده می شود. چرا که این دستگاه توانایی ایجاد اشکال پیچیده و طراحانه بر روی وسیله های آشپزخانه ای را دارد و موچب ایجاد تفاوت محصولات خانگی با یکدیگر شده و در نتیجه به بازاریابی بهتر آنان کمک شایانی می کند.

برش رول چگونه انجام می شود

رول در قسمت مربوطه در درون دستگاه قرار می گیرد و بعد با تغییر دادن تنظیمات دستگاه آماده ی برش می شود. طول مورد نظر و تعداد ورقه هایی که باید برش داده شود به تنظیمات دستگاه داده شده و با شروع برش رول ورقه هایی با طول مورد نظر به دست می آید.

 

نتیجه گیری

با مطالعه ی این مقاله متوجه شدیم که دستگاه برش رول به شیت کاربرد های بسیار فراوانی در تمامی صنعت های مهم یک کشور ایفا می کند و می توان گفت که اگر دستگاه برش رول به شیت وجود نداشت اقتصاد یک کشور فلج می شد و تمام صنایع دچار رکود و یکنواختی می شدند. با این حال می توان این دستگاه را از فام تک تهیه کرده و در تولید محصولات صنعتی خودتان از یک کیفیت بسیار مطلوب بهره مند بشوید.

از جمله محصولات شرکت فام تک علاوه بر دستگاه رول به شیت، دستگاه رول بازکن، رول به رول،انواع فیدر و ..  با بالاترین کیفیت می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *